dinsdag 23 juli 2013

Week 1 dag 7 en Week 2 dag 1: Ziek :(

Afgelopen zondag, de zevende dag van week 1, werd ik een beetje brak wakker. Ik had geen alcohol gedronken, dus ik dacht: dat zal de zware chocoladetaart wel geweest zijn. Ik had ook totaal geen honger, dus stelde mijn ontbijt smoothie uit tot half elf. Terwijl ik de smoothie aan het maken was werd ik opeens vreselijk misselijk. De geur van banaan, spinazie en komkommer stond me ineens heel erg tegen. Hoewel ik wist dat er over een half uur vrienden voor de deur zouden staan om naar het strand te gaan, ben ik noodgedwongen maar even op bed gaan liggen. Ik heb een handje droge muesli op (de rozijntjes eruit gepikt) en een kopje misosoep. Het ging daarna iets beter, dus ik ging toch mee naar het strand. Ik bedacht me dat ik rond lunch tijd echt wel trek zou hebben. De strandtent waar we zaten had een bulgursalade op het menu staan, maar nog steeds stond eten me heel erg tegen. Ik heb een paar hapjes wit brood op, om mijn maag dan toch een beetje te vullen. 's Avond lustte ik dan eindelijk een tomatensoepje en een stukje ontbijtkoek.
De volgende dag was helaas niet veel beter. Het idee van een smoothie, of rauwe groenten en fruit kon ik al niet verdragen.  Ik heb ontbeten met havervlokkenpap en geluncht met een stuk ontbijtkoek. Het kostte me veel moeite, maar ik heb 's avonds dan toch een gezond soepje voor mezelf gemaakt. Ik begon met de anti-cancer soup van Dr. Fuhrman, maar omdat ik geen romige soep wilde met cashewnoten, heb ik het recept gemixt met een ander gezond soepje dat ik hier vond. Vooral de vele kruiden hier vond ik een fijne toevoeging :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten