maandag 15 juli 2013

Welkom!

Al enkele maanden geleden raakte ik geinspireerd door Joel Fuhrman's 'Eat to Live'. Een programma om snel en blijvend af te vallen, maar ook om ziektes te voorkomen en te genezen. Door voedingsmiddelen te eten die rijk zijn aan voedingsstoffen (vitaminen, mineralen, vezels etc.), zul je ook fitter, gezonder en gelukkiger worden! Op dit blog zal ik mijn ervaringen met 'Eat to Live' delen. Ik ga Fuhrman's zes-weken-plan volgen en zal elke dag mijn vorderingen bij houden. Een van de tips in het boek is: maak je doelen duidelijk voor jezelf! Ik del ze graag met jullie:

- ik wil minstens 6 kilo afvallen
- ik wil twee kledingmaten kleiner kleding kunnen kopen
- ik wil af van mijn kwaaltjes (verkoudheid, eczeem, constipatie)
-  ik wil me jong en fit voelen
- ik wil af van emotie eten

Mijn gezondheid is het afgelopen jaar al flink verbeterd, maar ik hoop dat dit zes-weken-plan  nog dat beetje extra is dat ik nodig heb en er ook voornkan zorgen dat ik minder schommel in mijn eetgedrag, emoties en gewicht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten